Особливо тепло зустрічають корейські седани на ринках Північної Америки, Китаю, Близькому сході та Східній Європі, адже в умовах стрімкого зростання цих країн виникає потреба в преміум автомобілях за вигідною ціною. На відміну від визнаних авторитетів, Genesis G80 використовує нестандартний підхід до дизайну екстер҆ єру. Спереду новачок вражає величезною радіаторною решіткою з хромованим оздобленням. Сучасна архітектура світлових елементів підкреслюється масивним та фундаментальним кузовом.
Інтер҆ єр G80 виконано в мінімалістичному стилі, але з сучасним мультимедійним обладнанням. Над торпедо вдало випсаний 14,5-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Якість матеріалів оздоблення на дуже високому рівні, в салоні скрізь використовується натуральна шкіра, дерево та металеві вставки. На задньому дивані просторо та комфортно. Новачок орієнтований саме на перевезення поважних персон, тому найбільш зручне місце позаду переднього сидіння.
На вибір клієнтів виробник пропонує три варіанти силових агрегатів – два бензинових та один турбодизель. Базовий дизельний мотор об҆ ємом 2,2 літри видає 207 к.с. та 440 Нм крутного моменту. Слідом за цим агрегатом йде 4-циліндровий бензиновий турбоагрегат об҆ ємом 2,5 літри на 300 к.с. В топовому виконанні під капот встановлюється 6-циліндровий 3,5-літровий двигун потужністю 375 к.с. та 530 Нм крутного моменту. В якості опції новачок може отримати повний привід. До складу базового оснащення потрапили 20-дюймові легкосплавні диски, обігрів та вентиляція сиінь, навігація, система автоматичного паркування з камерою на 360 градусів. На Європейському ринку прайс на оновлену модель G80 стартує з позначки у 40 тисяч євро, що насправді дуже вигідна пропозиція на фоні конкурентів…